poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Morze

WITAM !!!
Kolejne zdjęcia przywiozłem dla was prosto z nad morza, a dokładnie z Kołobrzegu. Miasto wyjątkowe. Ale tutaj nie pokazuję samego miasta w formie zabudowy, a to co w nim najbardziej wyjątkowe - krajobraz.
Krajobraz natury. O różnych porach. Są dwa takie same ujęcia, malutkiego domku i reklamy Lays'ów. Według mnie, każde z tych ujęć jest na swój wyjątkowy sposób piękne (mam nadzieję, że i wam się spodoba) Bardzo zaskoczyły mnie mewy, które w ogóle nie boją się ludzi, fotograficznych fleszy i samych-jak widać-fotografów, Można powiedzieć, że to takie gwiazdy morza, ze strony naturalnej i bardzo pozytywnej. A niebo podczas zachodów słońca chciałbym oglądać codziennie i prawdopodobnie zabrakło by mi dni, żeby się nim nacieszyć . 
Muszę powiedzieć, że moim małym i skromnym marzeniem jest mieć malutki domek nad morzem. 

Tam codziennie widać, piękny, wzruszający, romantyczny i co chwilę zmienny krajobraz.
Warto tam pojechać !!!! 
I za jakiś czas wrócić ...

Kuba.

PS. Wszystkim wam DZIĘKUJE !!! Za komentarze i za to, że mnie ODWIEDZACIE. Bo dzięki temu jestem SZCZĘŚLIWY.




















2 komentarze:

  1. Najbardziej utalentowany i cudowny człowiek jakiego spotkałam. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. morze to dla mnie nieskończona dawka inspiracji, zawsze będę chętnie tam wracać, a Twoje zdjęcia jeszcze bardziej do tego zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń