sobota, 29 sierpnia 2015

Bliżej nieba

Dzień dobry !
Dziękuję wam za odwiedziny i komentarze, one bardzo motywują mnie do dalszych działań.

Pod koniec sierpnia wybrałem się do Białki Tatrzańskiej. Pewnego dnia poszedłem na wycieczkę. Przez kilka godzin walczyłem z górą,musiałem się wspinać , było to BARDZO trudne,ale udało się. Zdobyłem Kościelec.  Warto było, na szczycie ujrzałem wspaniałe widoki. Oczywiście miałem ze sobą aparat,ale dawka adrenaliny i szczęścia była tak duża, że nie potrafiłem zrobić dobrych zdjęć. Nie poddawałem się, jeśli już tam wszedłem to musiałem zrobić jakieś ciekawe zdjęcie. Na oddalonej górze zobaczyłem ludzi idących na szczyt, a bardziej w prawo człowieka, który tak jak ja usiłował  zrobić zdjęcie. Zapisałem te chwile. Okropnie bałem się zejścia, po prawie pionowo ułożonych, nad przepaścią , śliskich skałach. Udało się. 
Podczas bycia na szczycie, czułem, że niebo jest bliżej, to jedno z tych uczuć, których nie da się opisać. Sory. Musicie tam pójść.
To "bliżej nieba" bardzo motywuję, trzeba się bardzo wysilić, ale z pewnością warto i was, drodzy czytelnicy bardzo zachęcam. DOTKNIJCIE NIEBA.

Kuba.

















2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia :) Jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń