wtorek, 23 czerwca 2015

Magia wody

Cześć wszystkim .
Po pierwsze, bardzo was przepraszam, że tak długo nie pojawiło się nic nowego , ale obowiązki szkolne zajmują mi za dużo czasu.

Tym razem w poście między innymi ...Woda...

Na jednym zdjęciu ujęcie człowieka, który fotografuję wschód słońca nad jeziorem, w innym osiedlowy staw podczas wschodu słońca, robiony w drodze do szkoły. A na ostatnim zdjęciu , uznawana za niezbyt piękną - rzeka Rawa.

Każde z nich posiada rzecz wspólną - wodę i słońce .
W aktualnym wakacyjnym czasie, najlepsze połączenie .

To nie tylko  dobre połączenie na wakacyjny odpoczynek ,ale również dla mnie, jako osoby , która uwielbia zatrzymywać piękne , romantyczne, warte uwagi chwile.

Życzę wszystkim miłych doznań :))

ps. zapraszam również  do komentowania zdjęć.





4 komentarze:

  1. A miałam się dziś Ciebie pytać o nowy wpis ;)
    Jak zwykle magicznie. Chociaż najbardziej podoba mi się wchód słońca, być może dlatego, że mam sentyment do takich zdjęć :).

    OdpowiedzUsuń
  2. No Kuba nareszcie nowy post ;')
    Pozdrawiam ;)
    www.oko-obrazu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń