niedziela, 25 stycznia 2015

ZŁOTÓWKI

Pewnego wieczoru , czytając książkę .
Spojrzałem na 55 zł , które leżało na moim biurku .
Stwierdziłem wtedy , że może te rzeczy do których dążymy , których nigdy nie za mało - warto jest sfotografować.
Są na tych zdjęciach nie dlatego , że mam ich za dużo czy za mało , również nie dlatego , że mi się podobają .
Sfotografowałem je dlatego , że każdy je ma. Jest to chyba jedna z niewielu rzeczy, którą każdy polak posiada . Tylko , że jedni mają ich tyle , że nawet nie patrzą na każde pięć złoty , a są tacy dla których ta sama "piątka" znaczy uśmiech, ponieważ jakiś nieznany, lecz dobry  człowiek ją wrzucił do kapelusza ,np. artysty ulicznego.

Są tam ZŁotówki , które za kilka lat mogą być EURO. Ja jednak wolę złotówki . Mają je tylko Polacy.

To co mnie w tym fascynuje :
Każdy kto będzie oglądał te zdjęcia, widząc 50 a może 5 złoty będzie mógł oderwać się od ekranu komputera , sięgnąć do portfela i wyjąc te parę złoty . I poczuć,że robi to co ja kilkanaście dni temu ,i zastanowić się trochę nad nimi.
A potem wkrótce je wydać...
                              albo wrzucić komuś kto bardziej ich potrzebuje bo w końcu spełniają marzenia.

Życzę każdemu miłego oglądania !




Zostaję przy ZŁ





Wolę złotówki a nie EURO


Podzielmy się !


1 komentarz:

  1. Widzę, że nasza waluta potrafi świetnie "zapozować" 😉 suuuper zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń