sobota, 27 grudnia 2014

Książka na start

Pierwsza kolekcja zdjęć- książek - na start.  

Te zdjęcia wykonałem jakiś rok temu , choć fotografuje od dawna to były to pierwsze zdjęcia zrobione bardziej profesjonalne . Wtedy udało mi się zdobyć wyróżnienie na jednym z konkursów i tak rozpoczęła się moja przygoda z fotografią , dlatego też na blogu będą pierwsze jako rozpoczęcie czegoś nowego.
Na każdym zdjęciu jest książka , już coraz rzadziej spotykana w wersji papierowej a coraz częściej w elektronicznej , według mnie to trochę szkoda. Mnie osobiście bardzo podobają się w domach półki z książkami , a w obecnych czasach na tych półkach stoją ozdoby i czytnik e-book ...

Życzę wszystkim miłych doznań z oglądanych fotografii :)) 






 










4 komentarze:

  1. genialny post ♥
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/12/choies.html
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki pod ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, jestem pod wrażeniem i czekam na więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń